2014年7月10日星期四

誰來愛我

先來日本版...森進一

歌詞看來是以女性為中心主角。


鄧麗君版... 誰來愛我

那句「不知誰來愛我」....當年是膾炙人口...


再來日本女聲版


無論在歌功和合作上也很令人敬佩。
不禁又再要讚嘆日本人的高度專業風格。


仁哥仍是比較忙...不過情況巳經好轉。
但要回復往日的消遙自在, 恐怕還有排等....
不如, 笑傲江湖吧..........飲!



滄海一聲笑,滔滔兩岸潮, 浮沉隨浪只記今朝。
蒼天笑,紛紛世上潮, 誰負誰勝出天知曉。
江山笑,煙雨遙, 濤浪淘盡紅塵俗世幾多嬌。
清風笑,竟惹寂寥, 豪情還勝了一襟晚照。
蒼生笑,不再寂寥, 豪情仍在痴痴笑笑。啦……








4 則留言:

  1. 港町特別版<聲線keep得好好!第四個好熟面口(認得佢咀角粒墨),我早排响fb貼過佢古裝MV,竟然揾唔返><。FB原來會唔見嘢的,有幾個post都不知不覺消失咗,睇嚟唔多穏陣!!(Meimei)

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢首真係好聽, 由幾位歌星以不同聲線唱出, 而有一樣的高水準, 真是好 enjoy...
      FB 呢家野係有的問題, 佢只會將的 較hit 的 message 和 news 放置在易揾地方, 唔多人睇 (好似我果的), 就好難揾

      刪除